5 typov ženského brucha: Zhodíte ho len vtedy, ak nájdete príčinu

03.06.2015 14:41 Preženu.sk Relax
5 typov ženského brucha: Zhodíte ho len vtedy, ak nájdete príčinu Zdroj: Daily Mail.co.uk
Mnohé ženy sa pýtajú, ako by mohli zhodiť z brucha. Táto partia tela je skutočne špecifická, pretože hoci sa neprejedáte, bruško stále rastie. Vedeli ste o tom, že obvod pása je zaručený spôsob, akým sa dá merať celkový zdravotný stav?

Prevažná väčšina žien si myslí, že najideálnejší spôsob, ako získať ploché brucho, sú stovky cvikov vo fitku.

Avšak známy tréner James Duigan, ktorý radí ženám po celom svete, ako žiť zdravšie, o tom vie svoje.

Sympatický tréner je považovaný za jedného z najlepších odborníkov na formovanie štíhleho brucha.

Zdroj: Thinkstock

Trvá na tom, že pokiaľ ide o štíhle brucho, žiadny univerzálny recept neexistuje. Vo všeobecnosti sa však dá určiť 5 základných typov ženského brucha. Chudnutie je preto individuálnou záležitosťou v závislosti od druhu bruška.

1. Pneumatika

Nositeľkami pneumatiky sú ženy, ktoré žijú sedavým spôsobom života a svoj život si nevedia predstaviť bez sladkosti. Ich citový život je takpovediac závislý na cukre, a preto by sa nemali nechať týrať cvičením. Predovšetkým je nutné upraviť jedálny lístok.

Tip, ako zhodiť brucho:

Mali by ste obmedziť spotrebu alkoholu, pretože aj lieh je v skutočnosti cukor. Rovnako ako všetky nepotrebné sacharidy, aj alkohol sa ukladá do tukových tkanív v páse. Pokúste sa obmedziť alkohol, nejesť polotovary, nízkokalorické jedlá a biele pečivo. Preto jedzte čo najviac čerstvých jedál (zelenina, ovocie, syry, šaláty).

2. Brucho zo stresu


Ženy, ktoré  nikdy nemajú čas, majú práve tento typ brucha. Sú to ľudia, ktorým je všetko málo a nevedia si zorganizovať čas. Kvôli stresu trpia syndrómom podráždeného čreva, čo sa prejavuje vydutým a tvrdým bruchom. Tuk je v takom prípade nahromadený v okolí pupku, čo znamená, že telo produkuje neprimerané množstvo kortizolu. Príčina takto vyzerajúceho brucha je rýchla, nekvalitná strava a pitie veľkého množstva kávy. Tá aktivuje tvorbu žalúdočnej kyseliny, čo môže viesť k podráždeniu žalúdočnej sliznice.

Tip, ako zhodiť brucho:

V prvom rade by ste mali začať chodiť spať skôr alebo neskôr vstávať. Ženy, ktoré sa zle alebo málo vyspali majú narušenú produkciu leptínu – hormónu upravujúceho chuť jedla a látkovú výmenu – vysvetľuje James. A to je aj dôvod prejedania. Unavené telo potrebuje dodávať viac energie – jedla. Mohli by ste vyskúšať techniky hlbokej relaxácie – meditácia, jóga, teplý kúpeľ a podobne.

3. Psík

Zdroj: Thinkstockphotos

Také ženy sú prehnane starostlivé mamičky alebo ľudia, ktorí si zúfalo budujú kariéru. Dokonca sa stáva, že taký typ brucha majú ženy, ktoré sa poriadne vysiľujú v telocvični. Dôvod je vo všetkých prípadoch jeden a ten istý: neprimeraná záťaž chrbtice. Tá núti brušné svaly "tlačiť" sa dopredu.

Tip, ako zhodiť brucho

Aj v tomto prípade platí, že zmena jedálnička prinesie svoje ovocie. Pridajte si vlákninu, aby ste za každú cenu zlepšili funkcie tráviacej sústavy. Zrejme často trpíte nafuknutým bruchom, zápchou alebo inými problémami, spojenými práve s tráviacimi ťažkosťami.

4. Materské brucho

Zdroj: Thinkstock

Ženy po pôrode stále zápasia v kilami navyše a brucho je tá najčastejšie nenenávidená partia. Organizmus si potrebuje od pôrodu oddýchnuť, preto je chybou, ak niektoré mamičky utekajú do posilňovne už po troch mesiacoch od pôrodu.

Tip, ako zhodiť brucho

Mali by ste užívať rybí tuk, a to každý deň pred jedlom. Pokiaľ vám tento zvyk zostane po zvyšok života, bude to pre vaše zdravie prospešné. Vhodné je vyskúšať orechy, olivový olej a olivy – každý deň. Pretože pomáhajú spaľovať zlé tuky a efektívnejšie vstrebávať vitamíny do tela.

5. Nafúknuté brucho

Pokiaľ vás pravidelne večer trápi nafúknuté brucho, tak pravdepodobne máte problémy so žalúdkom. Ide o to, že niektorá potravina sa nedá v tele stráviť, niekedy možno ide dokonca o alergiu. Ak je to však chronické, môže ísť o konzervatívny jedálny lístok, čo znamená, že ho máte spestriť.

Tip, ako zhodiť brucho:

Niektoré z potravín, ktoré vás nafukujú obsahujú lepok. Preto by ste sa mali vyvarovať chlebu, výrobkov z pizze, cestovín, zákuskov a všetkého, čo obsahuje lepok. Môžete vyskúšať dvojtýždňovú prestávku – vynechajte lepok a uvidíte, či sa vráti nafukovanie. Rovnako je vhodné robiť dychové cvičenia a po jedle sa vybrať na malú prechádzku.

Mohlo by vás zaujímať

Ďakujeme za vaše názory

TV Program

05:35 KRIMI
06:05 NOVINY TV JOJ
07:05 Dobrodružstvá bielej koaly
06:00 Prvé oddelenie II.
06:15 Ničitelia mýtov
07:10 Klenot TV
05:00 POSTAVÍME, OPRAVÍME, ZVEĽADÍME
05:30 Extrémne tehotenstvá
06:20 Najlepší vizážisti
06:00 Tučniak Pecola
06:30 Príbehy vreckových dráčikov
07:00 Kikirikí
06:50 Nemysli na to
08:40 Tarzan - Král džungle
10:20 Strážce spravedlnosti II.